18 juli 2009

Dag 15 - Downtown L.A og Long Beach

Idag skulle vi gjøre ett forsøk på å se mer av Los Angeles enn Hollywood. Som er omtrent det eneste vi har sett til nå. Bortsettfra busstur gjennom Beverly Hills! Så vi skulle sjekke ut selve Los Angeles. Downtown liksom! Da vi kom dit var det første som møtte oss masse gater som førte masse rare steder. Vi bestemte oss egentlig bare for å gå i en retning. Gikk et stykke, så kom vi til et sted hvor en gutt kjøpte dop av en mann. Jeg ble litt uuhm.. er dette normalt? Men bestemte meg for at det sikkert ikke var så ille som jeg skulle ha det til. Men da vi møtte på en fyr som sto å snuffet på åpen gate litt lenger ned besluttet vi at, nei. Hollywood er endel bedre, også dro vi tilbake til tbanestasjonen!

Var litt freaky å være der. Vi fant ikke noe sentrum-sentrum heller, har kanskje noe med det å gjøre :P

Vi bestemte oss i hvertfall for å ta tbanen videre nedover til Long Beach.
Og gjett hva? Det er kanskje den nydeligste plassen jeg har sett!! Sååå stille og fredlig og sååå vakkert! :)








Hvis ikke dette er himmelen så vet ikke jeg altså! :))

Spiste lunsj på et sted som het Bostons. Så ut som de hadde så utrolig mye digg mat!! Er så lei av de burgerne og pizzaene og alt det styret vi driver å spiser! (Har bare vært på mcdonalds EN gang da.. til vårt eget forsvar:P)

Etter å ha slappet av på gresset på long beach, spist lunsj og tatt t banen i sikkert godt over en time for å komme oss hjem, var vi så trøtte at vi følte oss som gående zombier, så vi gikk tilbake til hotellet for å slappe av litt og få litt ny energi. Funket veldig bra,så skiftet klær og gjorde oss klare til å gå ut å spise!

Fsnt en utrolig fancy restaurant med touch-screen menyer! Den heter YouWink. Genialt konsept egentlig. Litt usosialt men! :p
Menyene hadde nemlig innebygde spill, sikkert over 150 spill. Man kunne invitere andre bord til å spille med seg å sånt! Morooo =)

Her er skjermen midt på bordet!




Vi spiste fish-taco. Det var egentig dritgodt! Også var det sååå digg med ordentlig mat!! NAMMIS!

Etter middag gikk vi ut til Hollywood & Highland, som er kjøpesentret over gata her. Er et utendørs kjøpesenter da. I midten er en fontene, og den hadde masse kule lys! Stiliiig!




Hege gikk inn i midten, så da måtte jeg det og! Jeg ble gjennombløt og skoene mine surkler for faen!! haha!


Jeg har forresten nå, på 3 dager fått sikkert 20 kommentarer om brillene mine fra fremmede folk. De fleste sier, oooh! Nice shades! Har fått en eller to frekke kommentarer også, men det kan være samme! :p
Jeg skjønner bare ikke hvor det kommer fra, for jeg har jo gått med de brillene i to uker nå, uten å få en eneste kommentar, så kommer jeg hit så skal alle snakke om de? Jaja.. :p

Tilslutt et lite bilde til av tatoveringen min :)

2 søte svar:

Anonym sa...

Hei Cristine, nå prøver jeg å sende en kommentar til deg. Har skumlest og sett på alle bildene, fin tatovering. har tenkt mye på deg. Du har hatt litt av en tur.
Gleder meg til å se eg igjen. Klem Mormor

Matilde sa...

Høres utrolig gøy ut! Jeg og to venninner har en oppgave å skrive om en road-trip i California, og har fått masse nyttig hjelp fra deg! Superb! :)