16 juli 2009

Loving life in Hollywood! <3

Jeg kunne vært her for alltid. Det er helt magisk!

Jeg har hatt verdens beste dag idag!
Startet med at vi var på ett senter rett over gaten her. Vi har verdens fineste utsikt. Rett ut på midtpunktet av Hollywood Boulevard. Vi ser Kodak Theater og Chinese Theater fra vinduet! Helt uvirkelig!! Vi spiste en god frokost før vi hoppet på en sightseeing buss gjennom Hollywood. Vi kjørte gjennom hollywood boulevard, sunset boulevard, sunset strip, beverly hills, rodeo drive og masse mer!




Beverly Hills!! <3




Etter vi var ferdig med turen gikk vi av der vi startet. Rett utenfor hotellet vårt omtrent. Der så vi en hel haug av folk som sto og tok bilder. Vi skjønte ingen verdens ting, men tilslutt så vi Christina Aguilera stå midt på plassen der. Kledd i helhvitt og med knall rød lebestift. Vi så vår første kjendis! Haha! :p

Hun sang et par strofer av beautiful, også dro hun i en sykt fet limo. Vet ikke helt hva greia var, men de styra der i flere timer etterpå med filmkameraer osv! :S Alt dette, rett utenfor vinduet våres! Litt smårart.




Vi har fått det beste rommet på hotellet her sier de i resepsjonen. Vi har fått tv og alt. Det er visst dette rommet sjefen pleier å bo på mens han er her! Ikke at det er så fint. Senga mi faller nesten fra hverandre og det er såvidt lyst. Men men!
Etter vi hadde sett Christina i noen minutter så var det liksom ikke så kult lenger, så vi bestemte oss for å gå nedover Hollywood Boulevard for å se om vi fant noen kule stjerner. Det gjorde vi!

Johnny Cash!


Denne var det endel oppstyr rundt - Michael Jackson!


Da vi kom tilbake til hotellet så banket en mann på døra vår. Han ville ha oss med på en limotour ikveld. Planen var å kjøre en svær limo, med masse andre folk herfra, kjøre rundt i hollywood i to timer, for så å dra på 3 kjente nattklubber. Hørtes jo fantastisk kult ut, så jeg ble med!
Møtte en sinnsykt kul australsk jente. Annelise! Og hennes venninne. Pluss en engelsk fyr, noen mexicanere, en annen engelsk jente og hennes kjæreste og noen jenter fra Belgia. Vi hadde det dødskult i den svæææære hvite hummerlimoen. Det var gratis øl og vodka! Hadde et par tissepauser, og tilslutt kom vi til nattklubben. Jeg fikk I.D'en til en av de belgiske jentene for å komme inn, men Rihanna var visst der inne, så de var dritstrenge. Derfor skulle han arrangjøren få oss inn et annet sted. Men siden jeg ble lovet en ID så hadde jeg jo min egen hjemme!! (De andre dro jo inn der med Rihanna siden de var over 21..) Noen franske gutter sa jeg kunne gå med de, men det kostet 10 dollar å komme inn, så jeg ga faen og dro hjem. Jeg hadde hatt en dritkul kveld uansett og blitt kjent med en dritkul jente fra australia, som jeg lånte kjole av forresten! Uheldigvis drar de til Las Vegas i morgen tidlig!
Hun ville ha meg med til Vegas, men det går nok dessverre ikke :P haha

jaja, skål for en fantastisk kveld i en svær hummer-disko-limo!
Kommer aldri til å glemme det! :D

3 søte svar:

Tone sa...

Jeg er glad for at du har det så fint, men jeg er tross alt bare en mor, og blir naturlig nok bekymret når du skriver at du ble med en fremmed ut!!! Du må være veldig forsiktig!! Ble ikke Hege med heller??

Christine sa...

herrefred, nå må du slappe av :))
Det var 20-30 stk jo! Annelise fra australia og jeg passet på hverandre :)

tjine sa...

meg vil ogsåå! :D jeg er så fristet til å kopiere ferien din nå :D