04 september 2009

Paint shop pro er gøy!

Jeg har aldri helt skjønt photoshop. Men en gang i tiden var jeg ganske så flink på paint shop pro! Men jeg har jo selvfølgelig glemt alt jeg kunne, nesten i allefall!

Men innimellom får jeg sånn kick at jeg bare klør i fingrene, så jeg følte meg sinnsykt kreativ da jeg mekka dette her en natt:


Sinnsykt vakkert ikkesant??

Kanskje jeg må rote litt i gamle ting å se om jeg finner noe fra gamledager da jeg var flink.. :p
Var med i masse konkurranser og sånt! Tror jeg har noen awarder på både 1,2,3 og 4 plass :D
Gøy altså.. savner det litt egentlig! :D

Noen andre som liker å mikse med bilder?

1 søte svar:

Mormor sa...

Hei Cris. Håper dere kom vel fram til England. Dette blir spennende.
Vet ikke om du er her inne noen gang nå, men jeg prøver. Prøvde msn, men det gikk ikke.
Håper dere koser dere disse dagene før mamma reiser hjem oigjen.
klem Mormor